Februari 23, 2011

MIMPI KU HANYA MIMPI

pernah tak korang bermimpi satu mimpi yang sama pada malam yg berlainan?
saya ada satu mimpi yg situasinya sentiasa sama setiap kali bermimpi...
bukan dalam sebulan 6 7 kali mimpi benda sama...
tapi mimpi ini akan datang tiap tahun..dan setiap tahun akan 2 3 kali mimpi sama..
sejak saya berumur 12 tahun lagi saya sering bermimpi benda sama..
sampai la sekarang......

mimpi itu adalah 'saya memandu kenderaan dalam keadaan terpaksa..biasanya kereta pacuan 4 roda dan manual'...
seingat saya sebelum tidur saya tidak berangan angan mahu beli kereta sbb saya biasanya tdo bila mata dah betul2 ngantuk..
dan masa2 ini la saya boleh bermimpi begini..

setiap kali mimpi saya akan terpaksa berhadapan dgn situasi di mana saya terpaksa memandu kereta..
umur sekarang memang lah berlesen..tapi saya mimpi terpaksa bawa kereta dr sy berumur 12 thn lagi..
dan saya tidak ada lesen pon...
nak kata kemaruk nak lesen kete pon takde sampai boleh bawa mimpi...

atau...........
mimpi ini hanya mimpi dan tiada pon maksud..
saya berkongsi mimpi ini sbb sy rasa pelik...
dari kecik sampai da tua bangka asyik mimpi yg sama..
kdg2 mimpi ni buat saya tak yakin pegang stering kete..haha..




kasutkaripap: hanya Dia yg lebih tahu apa disebalik kejadian.

2 ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...