November 08, 2010

KENAPA SAYA MAHU JADI KANAK-KANAK SEMULA?


saya ada sebab sendiri kenapa saya mahu jadi kanak2 semula di zaman siber ini :

1- Saya boleh mandi kat public tanpa baju..saya tak malu sebab sy budak lg...
2- Saya boleh nangis kuat2 kt public minta mak belikan teddy bear..sy tak malu..sbb sy kanak2 lg
3- Saya mahu jadi kanak2 zaman sekarang..bole demand baju cantik2..sbb dulu2 saya tak leh demand..walau kepala botak kne pakai gaun jg sbb mak dah beli..x comelnye..
4- Saya mahu jadi kanak2 zaman skrg sbb skrg ade kamera besa2 yg digital..tak payah beli kodak dah..jd sy bole pose comel2...
5- Saya bole buat fesbuk masa umur sy 7 thn dan pasti dah bnyk hasil ternakan sy dlm kebun2 fesbuk menjelang umur skrg....wah~lumayan!
6- apa lagi ea?? nanti la sy sambung....sy nak g bilik termenung jap...fikir! hahahaha...








p/s: kasut karipap bole membesar kalau tuan yg pakainye kaki makin besar~~kekekeke..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...