Februari 17, 2011

Citra Cinta

Dulu kala..... saya bercita-cita mau jadi ustazah.... tp terlalu rock sgt... hehehe... Pastu  saya semakin mau jadi cikgu.... tp.. semua itu telah berlalu.... mungkin.. itu bukan rezekiku... 

Tp... sekarang.... sekarang baru terfikir scara lunak...... syukur kepada Allah SWT kerana menganugerahkan hati dan akal... . untuk aku merasai dan menilai.... Apakah yang dimaksudkan dengan Manis...... Pahit....... Perit........ Suka...... Duka....... Penat...... dan seumpamanya....





Bak kata puisi ku:.......
~~~Masa demi masa berlalu sudah…….,
Kemana kaki jalan melangkah……,
Liku-liku kehidupan mengukir sejarah…..,
Kini saatnya berpotret diri……..,
Berbenah dari segala keburukan…….,
Meningkatkan semua kebaikan~~~~

p/s: saya budak baik~~~ jadi saya mau jadi solehah~~~ hehe...~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...