Oktober 16, 2010

NO TITLE FOR THIS >

saat diri merasakan begitu lemah...
aku mengingati-Nya dan menjadi kembali kuat...

saat diri terasa begitu kerdil disisi org lain...
aku silap...
aku lebih kerdil di sisi-Nya..

saat diri begitu takut melafazkan kebenaran..
aku menjadi berani dgn pertolongan-Nya...

saat diri sudah menjadi kuat...
aku menyerahkan segala takdir ku kepada-Nya...

saat aku sudah berusaha...
aku serahkan segalanya, bertawakal pada-Nya...
.
.
.
.
.
.
.
.

satu kekuatan tiba2 muncul...dan aku seperti tdk percaya, yang aku telah menjalankan sedikit tanggungjawab ku sebagai seorang anak..

"Ya Allah,Ya Rabb...berikan lah hidayah kepada seluruh ahli keluarga ku..buka kan pintu hati mereka menerima agamaMu, jadikan mereka org2 yg beriman........Aminnnnn............"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...