Oktober 13, 2010

KISAH MILO & OREO




Pada suatu malam yang dingin....dua watak yg ku beri nama Aiman dan Balqis sedang berusaha menyiapkan kerja masing2 di hadapan televisyen bertemankan rakan2 lain ys sedang sibuk melayari internet dan masak memasak dlm sebuah bilik yg sesuai dikatakan sbgi bilik berkerja dan melepak (multi-purpose room)..

Aiman : Penat la tenyeh bende nie...(bebel)

Balqis : Alaa...tenyeh bende tu je pun..lain la aku tgh perah otak buat assigment nie..dah la grammar aku failed..

Aiman : Hehe..ko kan terer...semangat sikit buat assigment tu..tgk aku! bersungguh2 tenyeh bende nie..sampai luka jari jemari aku yang jelita nie..

Balqis : oloh...oloh..ok2...nanti aku belanja mkn oreo celup ngn milo! nak?

Aiman : sedap ker????? tak pernah try lg...

Balqis : sedap.........

Aiman : nak!!


Sejak perjanjian itu, Aiman berusaha keras menenyeh sehingga berpuas hati kerana bakal dibelanja air milo dan oreo..dan pertama kali Aiman merasakan nikmat oreo rendam dlm milo, beliau menjadi suka dan selalu pow Balqis utk beli oreo dan serbuk milo!! sekian..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...